Montag, 26. August 2013

Got wonderful postcrossing mail today

Hello in english today,

Today I got wonderful postcrossing mail.
It was my mothers birthday today and I got the mail ...he he he.

From the poscrossing meeting in Soltau?! 'Heidemeeting' I got this wonderful card from Andrea (andrea209) the card shows a flower she found in her garden, and she did think immediatly of me as I love hearts ... isn't that lovely? 
Thank you so very much for the beautiful card and thank you to everybody who signed on the back!



And than I got a wonderful envelope from France. This one was from Lhise.
I did send her an offical card and a selfmade card about two weeks ago. Today she did send me this lovely envelope. It already looks nice from the outside with all the wonderful stamps. Inside was a note and a little bag with this wonderful selfmade heart ... yeees another heart for me ;)
Thank you sooo much for this wonderful surprise!







Anyway I got another envelope from GB ... but this was postcrossing matter ... it were my stamps I ordered from Lily of the Valley! Not picture of this ones ;) 


 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Kommentare über die ich mich sehr freue

Mit dem Urteil vom 12. Mai 1998 hat das Landgericht Hamburg entschieden, dass man durch die Anbringung eines Links die Inhalte der gelinkten Seiten ggf. mit zu verantworten hat. Dies kann nur dadurch verhindert werden, dass man sich ausdrücklich von diesem Inhalt distanziert.Für alle Links auf diesem Blog gilt:Ich distanziere mich hiermit ausdrücklich von allen Inhalten aller verlinkten Seitenadressen auf meinem Blog und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Dies ist mein privater Blog mit meinen Bastelwerken und lieben Geschenken! Das Copyright der hier gezeigten Materialien liegt bei den verschiedenen Herstellern.Alle hier eingestellten Texte, Fotos etc. dürfen nicht ohne meine ausdrückliche Erlaubnis anderweitig kopiert oder verwendet werden.